PAN 3 na 3 postavio standarde organizacije sportsko-zabavnih manifestacija u BiH

Dvodnevni praznik košarke u Tuzli ispunio TTC Telex do posljednjeg mjesta. Prethodna dva dana, 8. i 9. august, su još jednom dokazala da Tuzla živi košarku. Sportski spektakl na TTC Telexu privukao je mnogobrojne ljubitelje košarke, dobre muzike, plesa, piva i opravdao epitet najvećeg bh. turnira u uličnoj košarci.

Ekipa Gladijatori Ugljevik, u sastavu Igor Todorović, Strahinja Mladenović, Nikola Vujović i Ratko Petrić, zasluženo se okitila titulom pobjednika turnira PAN 3 na 3 i osvojila novčanu nagradu na potrošačkoj kartici u iznosu od 2.000KM. Drugoplasirana ekipa Autopraonica Kristal je osvojila 800KM. Pobjednik takmičenja u šutanju za tri poena je Zlatko Golijanin, dok se Nedžad Muratović pokazao kao najbolji u zakucavanju. Oba pobjednika su osvojila novčane nagrade u iznosu od 300KM. MVP PAN 3 na 3 turnira je Luka Jovanović. Osim u kvalitetnim košarkaškim susretima prožetim fair play-om, publika je ovog vikenda na Telexu mogla uživati i u beatovima FMJAM Crew-a, nastupu Frenkie-a, Dance i Rap Battle-u.

Alis Brkić iz agencije McCann koja je za klijenta Carsberg BH, organizatora turnira, realizovala dvodnevni event u centru Tuzle, nam je rekao: „Ovaj turnir je šlag na tortu uspješne sezone OKK Slobode i svojevrsna proslave odlične saradnje PAN piva i tuzlanskog prvoligaša, te ujedno i najava za slijedeću sezonu u koju ova dva velika brenda ponovo ulaze zajedno. Uložili smo mnogo truda u organizaciju ovog eventa, ali se trud na kraju zaista isplatio. Kad ti Tuzlaci kažu kako ne pamte da je Telex ikad bio ovako pun, ne možeš da ne budeš ponosan na svoj rad. Bilo je divno biti dio još jedne PAN-ove priče. Posebno me raduje činjenica da smo u dva dana PAN 3 na 3 Street Basketball Turnira imali i svojevrsnu proslavu fair play-a i završili turnir bez ijednog incidenta. Iskoristio bih priliku da čestitam pobjednicima, zahvalim svim učesnicima i naklonim se publici i cijeloj Tuzli koja je još jednom pokazala da živi košarku.“ Partnerstvo između kompanije CarlsbergBH i košarkaškog kluba Sloboda je nakon uspješne jednogodišnje saradnje produženo, a sa ciljem dalje promocije i popularizacije košarke, kako na nivou Tuzle, tako i šire.

Komentariši